Instagramveckan. Smoothies och pasteller

 
 
Dags för veckans instagram. Om ni vill följa mig där heter jag @elsalisalarson. Ni kan även klicka på länken för instagram i spalten till höger för att hitta dit. Vi kikar:
 
Åt en smoothie i prickigt glas med randigt sugrör. 
 
Efter en försovning köpte jag lyxfrukost på Drop Coffee. 
 
Hittade en hängare som inte såg ut som en full bläckfisk som vill slåss utan mer som en elefant utan öron eller ET med betar. Kanske Navy Jones också.
 
Var som ni vet på VIP-kväll för Tidens Melodi hos A.Marchesan. 
 
Dessa damer matchade i blått. 
 
Och jag hittade mig en stilig karl. 
 
I lördags jobabde jag på Vintagefabriken. 
 
Sen blev jag klar men min halsduk som jag skrivit tidigare. 
 
Pastellig och fin tycker jag. 
 
Det var min vecka det. Hur har ni haft det? 
 
 
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0