Jeans, moi?

 
 
Igår hintade jag ju lite om en grej jag hade köpt som jag skulle plocka upp. Det var nämligen dessa jag hämtade efter att de lagt upp dem åt mig i butiken. 
 
Jag har inte köpt ett par jeans på säkert fem år om inte mer. Det kan till och med vara sex år. Så jag tänkte att det kanske var dags snart. Hittade i alla fall dessa på Sivletto, från märket Freddies of Pinewood, när jag och Carrå var där för någon vecka sen och jag blev så kär i dem att jag inte kunde låta bli. Var tvungen att gå dit igen för några dagar sen och köpa dem. 
 
De har verkligen den perfekta passformen för min kropp. Jag har alltid tänkt att jeans inte är min grej men när de sitter såhär. Mmhmhm..
 
 
 
Till byxorna har jag en blus som även den är från Sivletto och min hemmagjorda damfluga plus ett hårband från Indiska. 
 
Nu ska jag strutta iväg i dessa på äventyr! 
Tjing på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Åh vad fina!

Svar: Tack tack!
Elsa Maria

2014-02-09 @ 14:36:07
URL: http://ohlifeis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är ju som är solig sommardag! Gud så fin<3

Svar: Tack tack!
Elsa Maria

2014-02-10 @ 08:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0