Våren och blommorna.

 
 
Innan jul köpte jag en julklapp till mig själv. Tänkte att jag behövde lite uppmuntran. Kom på att jag helt glömt bort att visa det för er. 
 
Allt kom i denna underbara box från Rifle Paper Co. 
 
Och den innehöll dessa fina underlägg.
 
Man blir alldeles glad i hjärtat när man ställer fram dem och tänker på att det snart snart snart kanske är vår. 
 
 
Jag köpte mina på bästa Vintagefabriken men det finns andra butiker man kan köpa dem på och man kan även beställa från Rifle Paper här
 
Så får jag fortsätta drömma om våren eftersom den tydligen inte vill komma än. Igår kom snön tillbaka och det är väl okej egentligen, jag visste ju att den skulle göra det men det hade varit bättre om det inte var så slaskigt. Ja ja, jag drömmer vidare om gröna träd och blommor som gror och solen som kikar fram och värmer min frusna kropp. 
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

men å! så fina.

Svar: Visst? Älskar blommönstret. <3
Elsa Maria

2014-02-21 @ 20:25:06
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0