Christmas in the country.

 
 
Tänkte att eftersom det är Trettondagsafton så är det fortfarande lite jul. Julafton i det Axelssonska hemmet på slätten. En liten bildkavalkad. 
 
En vanlig syn vid Kalle Anka. Någon har redan somnat. 
 
En klassiker.
 
Årets syskonbilder. Alltid svårt att få alla leendes på samma bild kan jag lova, men fick några stycken i alla fall. 
 
 
 
Och ja, det är såhär vi ser ut egentligen. 
 
Eller såhär. 
 
En suddig bild på bror och sambon Elin. 
 
Samuel och Skrållan laddar för julklappsutdelning. 
 
Någon ser fram emot tomten tror jag.
 
Mor och bror. 
 
Vår gran som jag klätt i vanlig ordning. 
 
Mamma övar i vanlig ordning och i sista stund innan midnattsmässan.
 
Det var min julafton det. Hade ni det bra? 
 
 
 
Translation: My Christmas at my parents house in the country. My crazy family and relatives. DId you have a nice Christmas?
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vad mysigt det ser ut! :)

Svar: Det var det!
Elsa Maria

2014-01-07 @ 22:20:26
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0