Instagramveckan.

 
 
Eftersom mitt internet i mobilen inte fungerat som det ska blev också den senaste veckan kort på instagram. Om ni vill följa mig kan man klicka på länken i sidospalten eller söka på @elsalisalarson. Vi kikar i alla fall: 
 
Veckans detaljer. Den lilla rosetten jag gjorde på stickkursen har använts flitigt hela veckan. Och så passar det så bra till min kofta. 
 
Fick en semla av min roomie. Nom nom!
 
Veckan avslutades med en mysig bloggfika på Vintagefabriken. 
 
Hur har ni haft det i veckan? 
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar din kofta, vad fin den är! Har du själv sytt spetsen på koftan?

Svar: Tack! Den var så när jag köpte den. Perfekt längd och älskar verkligen detaljerna!
Elsa Maria

2014-01-27 @ 16:59:35
URL: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0