Just take some notes. Or scribble something about life.

 
 
 
Jag har köpt lite nya anteckningsböcker. Älskar känslan av nya, tomma blad som man kan få fylla med lite vadsomhelst. Visst är de fina?
 
 
 
 
Dessa tre är köpta på Papercut på Krukmakargatan i Stockholm. Sjukt bra affär där man kan gå runt hur länge som helst och bara drömma om allt. Mönstrena är gamla skolplanchmotiv och de är dödligt vackra tycker jag. De är linjerade och precis lagom stora. Perfekt för att skriva ner egna låttexter, dikter eller små tankar i.
 
 
Dessa två är lite mindre och olinjerade. Köpte dem på en butik som heter Material som ligger vid Medis ungefär. De var så söta så jag inte kunde motstå dem. Lätta att ha med sig var man än ska och perfekta för att rita eller klottra i. Hur söta är de inte?
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Some new notebooks I've bought lately. I just love them, they are so beautiful and perfect to take with you on a trip or in your daily life. Maybe scribble down some notes about the day, a poem or a songlyric you wrote och maybe draw something that you see. Aren't they cute?
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh gud vad söta! Älskar med sånt. Men när jag köper slutar det med att jag knappt använder dem vilket ju är synd… Har inte så mycket små dikter i huvudet tyvärr :)

Svar: Visst är de? Nä, det är väl det som är grejen. Jag samlar på mig ganska många anteckningsböcker och så ligger de där sen och ser fina ut. Men men. Alltid fint att ha i väskan eller på hyllan ;)
Elsa Maria

2014-01-08 @ 21:52:34
URL: http://idashemligablogg.wordpress.com
Postat av: Fröken H

Åh, vad fina! Om jag inte ogillade min handstil så mycket skulle jag också införskaffa mig dem :)

Svar: Haha. Du får öva upp den då! ;)
Elsa Maria

2014-01-09 @ 21:19:39
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0