Vad man kan ha på sig en natt i slutet av december.

 
 
 
 
 
 
Detta var vad jag hade på mig på Nyårsafton. Klänningen är från Lisa Larsson Second Hand som jag fick lägga undan i över en vecka. Lisa är så himla trevlig och så har hon ju fint namn också. Jag kunde helt enkelt inte låta bli denna vackra skapelse. Halsbandet är från Noa Noa för kanske två år sen. Bältet är gammalt som gatan och skorna är köpta på Vintagefabriken. Håret har visst fallit ner litegrann eftersom bilderna togs efter tolvslaget. Det var ett trevligt nyår med fint folk. Hoppas ni hade ett fint nyår ni med! 
 
Tjing! 
 
 
 
Translation: What I wore on New Years Eve. A dress from Lisa Larsson Second Hand that I couldn't resist, a neckless from Noa Noa, the belt is an old thing and the shoes are from Vintagefabriken. Hope you had a nice New Years Eve!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Jättefin klänning! Perfekt nyårsskapelse tycker jag :)

Svar: Tack fina du!
Elsa Maria

2014-01-04 @ 19:33:17
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Fröken H

Jättefin klänning! Perfekt nyårsskapelse tycker jag :)

2014-01-04 @ 19:33:18
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0