En midsommardröm med ljusa kvällar och goda vänner

 
 
midsommar1
 
Tänkte att jag lite sent om sider vill visa hur jag hade det på midsommar. Var i vanlig ordning ute på landet utanför Linköping, utanför ett samhälle som heter Ulrika. Där, mitt ute i ingenstans, ligger Gnösten. En stuga där jag firat mina fyra senaste midsomrar med mina vänner. 
 
midsommar2
Där är det lugnt och fridfullt.  
 
midsommar3
Emil eller någon annan brukar alltid sitta och klinka på en gitarr.  
 
midsommar4
 
midsommar5
Ludde, som är den som äger stugan, spexade till det.  
 
midsommar7
Håret måste fixas litegrann.  
 
midsommar6
 
midsommar8
Jag och min fina vän Elin.  
 
midsommar9
Vi spexade lite också.  
 
midsommar10
Och armar uppåt sträck! 
 
midsommar11
Den här fröken alltså. Snart har jag känt henne i fyra år. Helt sjukt ändå.  
 
midsommar12
 
midsommar13
Samuel var också där och det blev visst mycket spexande denna kväll.  
 
midsommar14
Vi hälsade på hos grannarna som hade ett smultronställe.  
 
midsommar15
Bästa Elin och Ludde var så fina. Tänk att de ska gifta sig om bara några veckor. Galet! 
 
midsommar16
Emil var taggad till tusen.  
 
midsommar17
Såhär såg de flesta ut för att skydda sig mot mygg, knott och kyla. Det var mest bara Ingrid som sprang runt och kastade bollar.  
 
midsommar18
För att göra kvällen ännu mer spexig försökte vi oss på att sitta tre på axlarna.  
 
midsommar19
Först gick det nästan bra men sen ramlade vi lite.  
 
midsommar20
Men roligt hade vi. Tack för en fin midsommar, kära vänner. En kväll fylld med skratt, kyla, gitarrspel, bad och spel. Alltid lika bra på Gnösten.
 
Tjing! 
 
 
Translation: My midsummer this year. I spent it with my dear friends at a cottage in the country. Lovely as usual. 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Ser helt underbart ut! :)

Svar: Det var en fin midsommar! Hoppas du har en bra sommar!!
Elsa Maria

2014-07-13 @ 22:30:03
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0