Gotland och Fårö, del två

 
Vi fortsätter resan på Gotland och Fårö. Var ju där för ca en månad sen och har helt glömt av att visa er resten av bilderna. Första dagen åt vi crêpes på Crêperi Tati vid Kutens Bensin som ni kan se här. Efter det åkte vi på en liten roadtrip och hamnade bland raukar och annat fint.
 
 
gotland9
Min fina mamma i blåsten.  
 
gotland10
Jag var på klätterhumör så jag klättrade upp på raukarna och njöt i solen och blåsten.  
 
gotland11
"Nu ska vi opp, opp opp.." 
 
gotland12
Såhär såg jag ut för dagen i min bästa sjömansklänning, kofta med rosor på och converse. Sjalen var ett måste för att det blåste nåt enormt.  
 
gotland13
Tadaa!
 
gotland14
Sen var jag tvungen att vila en stund.  
 
gotland15
Utsikten från raukarna var magisk. Kändes nästan som utomlands.  
 
gotland16
Vi åkte vidare och fann en liten samling fiskehus med tillhörande ekor. 
 
gotland17
Så mysigt och idylliskt.  
 
gotland18
Vi åkte vidare och hittade till ett café som låg vid en gammal ruin med världens utsikt. Där tog vi en fika och latade oss lite i hängmattorna som fanns på plats innan vi åkte vidare och tittade i Ingmar Bergman-museet. Det kändes som en helt okej första dag, eller vad säger ni?
 
Nu ska jag nog ta mig ut och bada litegrann. Befinner mig faktiskt på en annan väldigt bra plats, nämligen Herräng Dance Camp. Har nästan precis vaknat efter en dansnatt och tänkte vila upp mig inför nästa natt. Hoppas ni har en bra sommar!!
 
Tjing!
 
 
Translation: Almost a month ago I went to Gotland and Fårö with my mom on vacation. This is the second part of our first day. The first part you find here
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Väldigt sound of music när du "hoppar" ner för rauken :)

Svar: Haha. Kanske det ;). Vilken tur att jag älskar sound of music!
Elsa Maria

2014-07-14 @ 22:47:07
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Anna J

Vilka fina bilder! Har varit på södra delen av Gotland men känner att Fårö måste besökas någon gång. Ha en fortsatt fin sommar!

Svar: Det måste du absolut! Bästa stället! Har själv inte varit mycket i den södra delen så jag får väl ta den turen nästa gång :). Detsamma!! :)
Elsa Maria

2014-07-18 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0