En svenhippa.

 
Förra lördagen var jag på svenhippa för min barndomsvän Emelie. Vi kidnappade henne, åt frukost och sen fick hon gå runt på stan och prata med Sverigedemokrater bland annat. Efter det drog vi till en höghöjdsbana och avslutade dagen hemma hos mina föräldrar där vi avnjöt en albansk måltid och mycket prat och skratt. 
 
 
hippa1
Emelie fick vara klädd i min mormors gamla klänning och en solhatt som hon hade på sig när vi var små och lekte en och samma lek en hel sommar.  
 
hippa2
Ute på stan fick hon tampas med SD. 
 
hippa3
Vi åkte till en mer ödsligare plats mitt inne i skogen. 
 
hippa4
Det var dags för höghöjdsbana. 
 
hippa5
Lite nervös kanske. 
 
hippa6
 
hippa7
Emelie kämpade på bra hela vägen.  
 
hippa8
Så var det dags för nästa utmaning. 
 
hippa9
Att klättra upp på en stolpe och kasta sig ut för att fånga en trapets.  
 
hippa10
Och Emelie hon kan hon. Hurra! 
 
Efter det blev inga fler bilder tagna men det var en fin dag och jag hoppas hon blev nöjd! 
 
Tjing!
 
 
Translation: A bachelorette party for my childhood friend Emelie. 
 

Kommentarer
Postat av: Shqipe

Spännande, varför valde ni just en albansk måltid?=)

Svar: Det var min kompis som kände en familj från det området och hon tänkte att det vore en rolig grej. Plus att hon visste att maten var god :)
Elsa Maria

2014-06-12 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0