Gotland och Fårö, del ett

 
För två veckor sen åkte jag till Gotland och Fårö och jag ville visa för er mina dagar där. Första dagen fotograferade jag mycket så vi börjar på förmiddagen och så tar vi resten av dagen en annan dag. 
 
 
gotland1
Om man går genom en lummig gång och samtidigt ser en hel del gammal bilskrot på vägen, ja, då är man framme på det bästa stället på Fårö. 
 
gotland2
Nämligen hit, där Elvis-skylten alltid lyser och det finns alla möjlig skyltar och annat bråte.  
 
gotland3
Här, på Cêperi Tati vid Kutens Bensin är det magi så fort man närmar sig.  
 
gotland4
Man utlovas den bästa garantin och man bli nog aldrig besviken. 
 
gotland5
Startade dagen med en sån här. Vad kan då gå fel? 
 
gotland6
Efter frukost/brunch tog jag och min kära mor oss vidare mot andra äventyr. Och vad vore Fårö utan får? 
 
gotland7
Vi blev nästan kompisar, jag och lammet.  
 
gotland8
Lite längre fram stannade vi bilen och hittade mängder med smultron. Drömmen! Och mer om det stället får ni se en annan dag.  
 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: First part of the first day at the best of islands, Fårö, located next to the beautiful island Gotland. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"vi stanna vid kuten bensin, han hade en neonskylt av elvis och en husvang som tillhört james dean" // Emil Jensen <3 :)

Svar: Bästa stället ever! <3
Elsa Maria

2014-08-01 @ 08:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0