Hör min bedårande sommarvals

 
För en och en halv vecka sen gifte sig min bästis från barndomen. Vi har känt varandra sen jag föddes och jag fick då äran att dekorera på festen som jag visade förra veckan. Nu tänkte jag att vi kunde kika på hur jag såg ut för dagen. 
 
 
elsawedding1
 
elsawedding2
 
elsawedding3
 
elsawedding4
 
elsawedding5
 
Jag hade en hallonröd 50-talsklänning som jag köpt på Sivletto, skor från Vagabond och citronväskan från Monki. Matchade naglar och läppar med klänningen och hade nejlikor i håret dagen till ära, eftersom det var nejlikor i både dekoration och brudbukett. 
 
Vilken dag det var! Snart kommer bilder på själva brudparet också. Vackra vackra herr och fru Roos!
 
Puss!
 
 
 
 
Translation: Last weekend my dear childhood friend got married. This is how I looked that day.  
 

Kommentarer
Postat av: Anna J

Så fin du är och vilken härlig klänning. Gillar hur citronväskan bryter av i färgen.

Svar: Men åh! Tack snälla! Ja, jag blev lite kär i väskan. Tycker att den passar till det mesta :)
Elsa Maria

2014-06-29 @ 10:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0