Instagramveckan. Gotland och midsommar.

 
 
Dags att kika in veckans instagramflöde tänker jag. Ni hittar mig som vanligt på @elsalisalarson
 
Vaknade upp till denna utsikt av bröllopsblommor innan jag for till Gotland. 
 
Bodde på Fårö och åt crêpes på detta fantastiska ställe. 
 
Där fanns en jukebox. 
 
Och så dessa fantastiska crêpes som jag åt till frukost. Omnomnom!
 
Bästa stället! Crêperi Tati på Kutens Bensin.
 
Var ju på Fårö så då var jag tvungen att träffa får. 
 
Klättrade högt och såg långt. 
 
Badade till och med. 
 
En torsdag i Visby innan hemfärd. 
 
Glad midsommar önskade jag innan jag drog ut på landet. 
 
Tjing!
 
 
Translation: My latest week from instagram. If you want to follow, you find me at @elsalisalarson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0