Instagramveckan. Parisdrömmar och bröllopstider.

 
 
Dags för veckans instagram när vi ändå är igång. I vanlig ordning hittar ni mig under namnet @elsalisalarson
 
För ett år sen var jag i Paris. Längtar tillbaka en massa. 
 
Blev bjuden till en nyöppning av en butik och ett fik som heter Voss & Kompani som riktar in sig på svenska varor så som knäckebröd från Leksands knäcke. 
 
Där mötte jag denne man som berättar hur man firar midsommar på riktigt. 
 
Med som sällskap hade jag Caroline och Agnes. 
 
Dekorerade inför bröllop. 
 
Emelie och Samuel, mina kära, övar inför den stora dagen. 
 
Och så var det man och fru, Herr och Fru Roos. 
 
Hann inte ta så mycket bilder med mobilen under kvällen men det var en fantastisk fest och det blev mycket lyckat. 
 
Dagen efter var jag och Kerstin så här trötta och låg mest i sängen hela dagen. 
 
Tjingeling!
 
 
Translation: My latest week through instagram. If you want to follow my name is @elsalisalarson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0