Instagramveckan. Sommaren på ingång.

 
Dags för veckans instagram. Ni hittar mig under namnet @elsalisalarson. Vi kikar:
 
Jag var ute på jobb om ett hundraårigt hus och hittade en ny kompis vid namn Lasse. 
 
Hängde i Gamla Linköping som jag berättade om förut. 
 
Dansade och hade en trevlig kväll. 
 
Älskade Kerstin blev äntligen på goshumör. 
 
Helgen kom och jag kom tillbaka till Stockholm för lite jobb på fabriken.
 
Ljuset i fabriken var ljuvligt.
 
Fick äntligen träffa dessa två fina personer som jag saknat väldigt mycket. 
 
Hann även med att träffa dessa två finingar för att fira den enes födelsedag i Vasaparken. 
 
Nu är det cirka en vecka kvar av plugg. Sen kanske jag är tillbaka med full styrka. Snart är jag ledig. Snart. Men nu är det sommar hörrni. Det är sommar. 
 
 
Puss! 
 
 
Translation: My week through instagram. You find me under the name @elsalisalarson.
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Hej! Jag vet inte om du är kvar i Linköping längre men tänkte bara tipsa om vintage-butiken Finemang i Skänninge. Var där för en vecka sen och hon har flera fina 40-talare inne, plus mycket annat fint.

Svar: Men vilket kul tips! Ska absolut åka dit nästa gång jag är i Linköping!
Elsa Maria

2014-06-02 @ 20:09:36
URL: http://isaspoang.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0