Jag lägger min tid i dina händer.

 
Tänk att för några dagar få göra sitt drömjobb och pyssla med exakt det du vill göra. Att få vara kreativ i ditt arbete och få leka med papper, spets och blommor. Det är precis vad jag fick göra inför min närmsta barndomsväns bröllop som var den senaste helgen. Min vackraste Morot skulle gifta sig och jag blev ombedd att fixa dekorationerna till festen. Och ett sådant uppdrag tackar jag inte nej till. Här får ni ett litet smakprov på vad jag gjorde:
 
 
dekoration1
 
dekoration2
 
dekoration3
 
dekoration4
 
dekoration5
 
dekoration6
 
dekoration7
 
Bestick, servetter, tallrikar och glas stod lokalen för men resten har jag fixat med. Jag använde mig av gamla glasflaskor i turkost och vitt, gamla böcker, jag rev sönder flora-böcker, lite noter, nejlikor, brudslöja och spets. Voilà! 
 
 
 
Translation: I decorated my childhoodfriend's wedding last weekend. This is a teaser of how it turned out.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fairy of Inspiration

Fantastiskt fint! Vad duktig du är!!

Svar: Tack snälla! Det är så roligt så då känns det som att det inte kan bli dåligt :)
Elsa Maria

2014-06-19 @ 15:03:47
URL: http://www.fairyofinspiration.se
Postat av: Lisen

Himla fint!

2014-06-23 @ 00:06:55
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0