Jag levde lycklig här med dig och mina katter

 
Nu är jag hemhemma igen. På landet. Där det är tyst och stilla. Får äntligen njuta av lite ledighet. Solen lyser och jag får bara vara. Jag får sova mitt på dan och jag får gosa med mina älsklingar. 
 
Sist jag var hemma tog jag lite bilder på mina små sötnosar. 
 
 
katten1
Simson poserade i min barndoms trädgård.  
 
 
katten2
Min lilla älskling Kerstin vid en av bodarna.  
 
 
katten3
Tagen på bar gärning av att se hur söt som helst ut.  
 
 
katten5
 
katten6
 
katten7
Kerstin brukar alltid sitta vid bodarna och se söt ut. Lukta på blommorna och gosa lite med dem. Tänk, vad fort tiden går. För ett år sen nästan exakt fick jag henne till min och hon var så liten så. 
 
 
katten8
Efter den lilla fotostunden fick Kerstin nog och gick.  
 
 
katten9
Likaså Saga gick bara förbi för att följa efter Kerstin. Hejdå katterna!
 
 
 
Translation: My lovely cats. Yes, I am a crazy cat lady. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Höglund

Förut tyckte jag att Kerstin var söt. När jag ser henne nu tänker jag bara "vilken VACKER katt du har!" <3

2014-06-15 @ 16:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0