Blåser bort.

 
Vad det har blåst de senaste dagarna. Jag blåser nästan bort. Igår var jag och en klasskompis på promenad för att fota lite till en skoluppgift. Det var så sjukt blåsigt så efteråt såg jag nästan ut som ett troll i håret. 
 
Den här bilden tog Jonas med min kamera. Resten av bilderna har han tagit med sin. 
 
Vi vandrade runt på söder och fastnade där det var finast utsikt över staden. 
 
 
 
Jag, eller snarare mitt hår, blåste bort. 
 
 
 
Nu längtar jag efter mer vår och mer sol. Ljuset är här. Men var är blommorna?
 
Och förresten, det här är Jonas. Min fotograf för dagen igår. 
 
Tjing!
 
Translation: I'm blowing away. It's springtime but I want more of the sun and the flowers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0