Chicago Lindy Hoppers.

 
 
Igår var en hektisk dag för jag dansade hela dagen i princip och när jag inte gjorde det så sov jag. I alla fall hade jag och min dansgrupp som heter Chicago Lindy Hoppers uppvisning igår på Chicago Swingdance Studio där jag dansar. Det firade tio år och det var kö som ringlade sig utanför. Vissa fick köa i en timma innan de fick komma in. Har aldrig varit med om liknande. Men vilken kväll!! Det var helt underbart. Trots att jag var lite sjuk och har en förkylning i kroppen så var det bara att köra. Vi dansade två låtar och den ena tänkte jag att ni ska få se idag. Den andra kommer så småningom hoppas jag! Jag står ganska långt bak i hörnet med en rödrosa klänning. Enjoy!
 
 
 
Tjing! 
 
 
Translation: Last nights show with my dance company called Chicago Lindy Hoppers. The place where I dance had its 10th anniversary. This is one of the songs we danced to. 

Kommentarer
Postat av: Anna J

Va kul att se, blev på gott humör av att kolla på videon och vad duktiga ni är. Krya på dig!

Svar: Tack så mycket! Det var fantastiskt roligt! Idag har jag fått vila så hoppas att det släpper snart :)
Elsa Maria

2014-03-02 @ 19:03:44
Postat av: Elin

Så himla roligt (du är så duktigt)! Nästa gång jag kommer till stockholm vill jag verkligen gå på Chicago!

Svar: Men åh! Tack! Det måste du verkligen! Kom snart så ska jag ta med dig på äventyr!! <3 Ps: vad kul med Edinburgh, har visst ingen koll på dig längre! Du får skicka din adress så får vi skriva ett brev eller två!
Elsa Maria

2014-03-02 @ 21:51:30
URL: http://ettaventyr.blogspot.com
Postat av: Mathilde

Men ÅH vad härligt det såg ut! Så mycket glädje! :)

Svar: Det var det verkligen! Sååå roligt!
Elsa Maria

2014-03-03 @ 23:49:49
URL: http://ohlifeis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0