En lista om lilla mig.

 
 
Dags för en söndagslista. Hittade den hos ljuvliga Un vélo
 
 
 photo gickrcom_76d53bc9-1031-8ad4-c9db-6fa5b5a35f1c.gif
 
 
 
Jag heter Elsa Maria Linnéa.
Jag är för tillfället väldigt trött efter två intensiva veckor med tentor och andra saker som suger åt sig all energi.
Jag är bra på att vara kreativ och hitta på saker som gör mig glad. 
Jag tycker inte om när det blir missförstånd mellan vänner så att det förstör en relation.
Jag är dålig på att städa och diska. 
Jag läser just nu en av mina favoritböcker, Den allvarsamma leken av Hjalmar Söderberg. 
Jag gillar solen och sommaren. Att sitta på en klippa och ha picknick med champagne och jordgubbar. 
Jag sjunger nästan jämt. I duschen, i sömnen, på tåget, i huvudet. Kommer på en massa sånger mest hela tiden. 
Jag älskar att gosa med katter. Särskilt min lilla älskling Kerstin. 
Jag är inte speciellt bra på göra det jag ska till skolan. 
Jag föredrar godis jämfört med chips. 
Jag tycker om att vara kreativ och att sjunga. 
Jag är beroende av socker. Äter just nu alldeles för mycket choklad. 
Jag har på mig en randig tröja och ett par snickarbyxor. 
Jag dricker vatten just nu. Så törstig. 
Jag lyssnar på min mars-lista som innehåller en massa bra pepp och arg-låtar. 
Jag blir arg på när folk antar saker som inte är sanna och beter sig konstigt därefter. 
Jag är rädd för att känna mig ensam och utanför. 
Jag önskar att jag hade bättre balans. 
Jag är pinsamt dålig på att cykla. Allvarligt, jag är sämst på det. 
Jag är uppväxt i en by utanför Linköping. Eller egentligen till och med utanför byn. I ett rött hus med vita knutar på landet helt enkelt. 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: A sunday list. For translation, click on the Google translate bar in the menu.  
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Alltså soulmate! Är också sämst på att cykla!

Svar: Haha.. Vi borde cykla tillsammans någon gång och mäta våra skills ;)
Elsa Maria

2014-03-20 @ 23:20:29
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0