Femifilm

 
Fina Isabelle håller tillsammans med en klasskompis på med ett projekt som kallas #femifilm. I torsdags var jag och blev filmad av dem och för att prata litegrann om vad feminism är för mig. Hela projektet ska bli en musikvideo med en låt som de gjort. Visst ser vi fram emot detta? Så bra grej liksom.
 
 
Jag spräckte en ballong som det stod Lilla Gumman på. Bort med det! Den sista bilden har Isabelle tagit och den första har hennes klasskompis Louisa tagit. 
 
Hoppas ni har en fin och solig söndag! Själv sitter jag på Vintagefabriken och har det bra! 
Tjing!
 
 
 
Translation: Lovely Isabelle is making a video about feminism with her friend Louisa. A few days ago I was there to talk a bit about what feminism means to me. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0