Instagramveckan. Från plugg till dans, dans, dans.

 
 
Dags för senaste veckans instagram. Det har varit en galet stressig vecka i skolan och med tanke på min dansuppvisning i lördags. Jag heter @elsalisalarson även där ifall ni vill följa. Vi kikar:
 
Jag försökte plugga men var alldeles för trött. 
 
Fick en arg lapp från mina vaktämstare. Tror inte de gillar mig. Det är något med ordet varning. 
 
Hade i torsdags bokklubb med fina vänner. 
 
Lördag var lika med dans, dans, dans.
 
Visade en liten videosnutt på mig och min danspartner Fredrik från vårt solo. 
 
Utanför Chicago var det lång kö och man fick i princip stå i en timme för att komma in. 
 
Några snajdiga swingpjattar i min dansgrupp. 
 
Mer dans. 
 
Igår fick jag äntligen min lugna morgon med finfrukost. 
 
Lisen hade sovit över så jag hade även sällskap till frukost. 
 
Hoppade på en fotoutmaning i mars. 
 
Visade något grönt. 
 
Och så visade jag delar av där jag bor. 
 
 
Hur har ni haft det i veckan?
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh den där fotoutamningen såg jag snurra runt på insta :) Tyckte den verka kul, men skippade jag också.. tiden försvinner ju som ibland :)

Svar: Den gör ju det. Tänkte att det var en kul grej. Du får kika in vad jag har för mig istället ;). Kram
Elsa Maria

2014-03-04 @ 14:40:01
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0