Instagramveckan. Vår, kalas och feminism.

 
 
Dags för veckans instagram. Som vanligt kan ni följa mig även där och heter då naturligtvis @elsalisalarson. Vi kikar på vad som hände förra veckan:
 
 
I onsdags blev jag kompis med en hund. Söt va?
 
Torsdagen var lika med inspelning för #femifilm som jag berättade om igår. 
 
Det blev kväll och jag åkte till Nordstedts för att gå på releasefest för boken Vintagefrisyrer med temat Speak easy. 
 
Sötnosarna Sofia och Lisen var där. 
 
Och The Birdettes sjöng. 
 
Jag såg ut såhär. 
 
Det blev fredag och jag åkte tåg. Tåget var försenat så jag bläddrade i den här underbara boken. 
 
Jag bestämde att det var vår och solen hängde på. 
 
Tog på min blommigaste klänning och mina Swedish Hasbeens. 
 
Självklart ville även Kerstin haka på. 
 
Sen åkte jag för att fira min mormor som fyllde 90 år!! 
 
Mina sötnosar till kusinbarn sjöng för henne. 
 
Här är jag och mormor Svea. 
 
Igår, söndag, skötte jag spakarna på Vintagefabriken. 
 
Hade även fått en fin lapp av Sofia som jobbat dagen innan. Mys! 
 
Det var min vecka det! Hur har ni haft det? 
 
Tjing! 
 
 
Translation: My week through instagram. 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis i efterskott! 90 år, wow!

Svar: Visst är det häftigt?
Elsa Maria

2014-04-01 @ 20:01:22
URL: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0