Instagramveckan. Vardag till lyxdag.

 
 
Dags för veckans instagram. Jag heter som vanligt @elsalisalarson ifall ni vill titta in. Vi kikar:
 
Fotade min vardag. Varje morgon går jag genom en stressig central för att ta mig till skolan. 
 
Vill vinna dessa från Superliving. 
 
Fina saker och inspiration. 
 
Mina detaljer för en dag i veckan. 
 
Lördagsplugg när det var sol ute. 
 
Matchade pennorna i färg för att göra plugget roligare. 
 
Avslutade veckan med stickkurs på bästa Vintagefabriken. Ska försöka mig på att sticka en sån där tröja som hänger bakom oss. Blir väl klar om ett år eller så.. 
 
Hoppas ni haft en fin vecka! 
Puss!
 
 
Translation: My week through instagram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0