Instagramveckan.

 
Dags för veckans instagram i vanlig ordning. Heter som ni säkert vet vid det här laget @elsalisalarson även där. Vi kikar:
 
Jag pluggade och var helt slut mest hela tiden förra veckan. 
 
I mitt fönster just nu. 
 
När tentorna var över blev det snickarbyxor-torsdag. 
 
Mitt hem. 
 
Solen strålade in genom fönsret och jag var glad fast så trött. Fylld med hopp ändå trots allt. 
 
Åt superfrukost med bästa roomien. 
 
Skickade sen en liten videohälsning till mitt kusinbarn Ingrid som fyllde fem år igår. 
 
Det var min vecka det. Hur har ni haft det? 
 
Tjing!
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me there my name is @elsalisalarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0