Som blommorna om våren.

 
 
Har jag verkligen berättat för er hur mycket jag älskar anteckningsböcker? Inte? För här kommer i alla fall några till som jag köpte på Vintagefabriken när jag var där i helgen. De kommer från bästa Rifle Paper och jag älskar verkligen blommorna i mönstret.
 
 
 
 
Är de inte ljuvliga? Nu ska jag skriva skriva skriva tills fingrarna blöder! 
Tjing!
 
 
Translation: Have I told you that I love notebooks? Anyway, these are new and I love the colors and the pattern of flowers.

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Oh, så tjusiga! Skulle älska ett sådant mönster som en tapet någon gång i framtiden :)

Svar: Ja, visst är det vackert?
Elsa Maria

2014-03-15 @ 17:36:19
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0