Brunch.

 
Förra söndagen bjöd jag hem två väldigt bra personer hem till mig. Nämligen Rick och Cassandra. Hade träffat Cassandra på tunnelbanan tre gånger den veckan (vi bor på samma ställe) och bestämde oss då för att ta tag i att ses ordentligt. Vi tänkte att brunch alltid är bra. Rick var där över helgen så då passade det alldeles utmärkt att båda kom.  
 
 
frukost1
 
frukost2
 
Vi festade till det med scones och smoothies och hade på Eurovision i bakgrunden eftersom Rick missat att kolla dagen innan. Så satt vi och skrattade åt bidrag där de sjöng falskt (ja, vi har gått på en musikfolkis) och kollade på gamla klipp som var ännu värre. Plus att vi planerade en rolig grej som händer i slutet av sommaren då de båda ska hälsa på mig hos mina föräldrar. I alla fall var det en supermysig morgon med två personer jag tycker mycket om!
 
Puss!
 
 
Translation: Brunch a sunday morning with two of my friends called Rick and Cassandra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0