Instagramveckan. Frukost, Baby och bloppis

 
 
Ännu en måndag. En trött en. Sitter i skolan och väntar på att dagen ska ta slut så jag kan åka hem och plöja serier. Men, innan dess tänkte jag visa vad som hänt i veckan via instagram. Som vanligt hittar ni mig på @elsalisalarson. Vi kikar: 
 
Sa hejdå till Johan som lämnat den här världen. 
 
Var trött och försökte plugga till en tenta som jag inte ens fick göra. Typiskt. 
 
Tipsade om en finfin tävling som vi ordnade på instagram med Vintagebloppisen. Man vill ju vinna allt! 
 
Hittade mig själv och mina vänner Lisen och Caroline på koppar. Det är vi som är tant Grön, tant Brun och tant Gredelin. 
 
Min roomie spelade in en film på mig när jag var Baby från Dirty Dancing. Mitt hår såg precis ut som hennes så jag kunde inte låta bli. 
 
Lyxfrukost på en fredag! 
 
Nu är det maj, bara så ni vet. Och snart kommer en av mina favoritblommor, liljekonvalj fram. 
 
Denna klänning sålde jag igår på Vintagebloppisen. 
 
En suddig bild på mig och min vän Johanna vid vårt säljbord igår på bloppisen. 
 
Passade också på att sjunga lite igår. Fler bilder från dagen kommer så småningom när jag har tid. 
 
Hur har er vecka varit? 
 
Tjing! 
 
 
Translation: My week through instagram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0