Instagramveckan. Pill, godsaker, dans och brunch.

 
 
Då ska vi se vad som har hänt i veckan via instagram. Ni hittar mig där under namnet @elsalisalarson. Vi kikar: 
 
Fick ett smycke från Johanna på Pill Jewlery. 
 
Den 7 maj skulle min farmor fyllt 100 år ifall hon fortfarande levt. 
 
Saknar som vanligt min älskade kisse Kerstin. 
 
Fixade mig lite extra i fredags eftersom...
 
...det var dags för Sugar Hill. 
 
Visade sen lite bilder från Vintagebloppisen. 
 
Åkte hem till Emelie och drack drinkar i fredags... 
 
...och sen fortsatte vi mot Vintagefabriken där det vankades 1-årskalas med alla möjliga godsaker. 
 
På lördagen mötte jag upp mina alldeles egna babushkor för att åka mot Sugar Hill. 
 
Där var det fest och dans ända in på småtimmarna. 
 
Avslutade veckan med att äta brunch med mina fina vänner Rick och Cassandra. 
 
Hur har ni haft det i veckan? 
 
 
 
Translation: My week through instagram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0