Instaweeks.

 
Alltså, oj, vad jag inte hinner med. Det är praktik, dans, en möhippa, morsdag, dans igen, praktik. Ja ni hör ju. Är inne på min andra vecka på praktiken och man börjar komma in i lunken. Eller lunk och lunk förresten, det är snarare fullt upp. Igår var jag till exempel på ett hemma-hos-besök hos en familj som bor i ett hundraårigt hus. Och imorgon ska jag bege mig på konstrunda för barn. Det händer mycket i krokarna så jag inte hinner att uppdatera. Tänkte att vi ändå kunde kolla vad jag haft för mig de senaste veckorna via instagram. 
 
Blev sjuk för två veckor sen och hade denna vy.
 
Pep iväg till SaltåKvarn på releasefest för barnboken Baka av Clara Lidström och AnnaKarin Nyberg.
 
Även Caroline var där. 
 
Och Emelie. 
 
Clara och AnnaKarin signerade för fullt. 
 
Åkte lite senare den veckan hem till mina föräldrar och katterna. Simson låg hellre under filten än över den i solen. 
 
Plockade rabarber i trädgården. Lyx! 
 
Hittade mammas gamla 80-talsbrallor. Helt perfekta i storlek och form. 
 
Var sen tvungen att prova mammas brudklänning. En vacker 70-talare. 
 
Hittade sen denna godbit i mammas gömmor. En vacker 50-talsdröm som hon fått av sin vän Lisen. Hur fin är den inte?
 
Förra veckan började jag på redaktionen. 
 
Gick i mitten av veckan och röstade rosa. 
 
 
Tv pav mina publicerade texter. Första gången i tidningen. Yay!! 
 
På fredagen blev det dags för dans på Babettes Kafferi. 
 
Det swingades till toner av liveband. 
 
Och det fanns mängder av kakor och andra godsaker att avnjuta. 
 
Det blev en fantastiskt lyckad kväll och jag tackar Babettes för kvällen. 
 
Lördag och dags för möhippa för min älskade barndomsvän Emelie. 
 
I söndags var det morsdag och vi firade med att äta ute med familjen (minus en). 
 
Mor och bror. 
 
Avslutade de senaste två veckorna med att ta en selfie med pappa. 
 
Det var mina senaste två veckor det. Hur har ni det? Det känns som så längesen! 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: My last two weeks through instagram. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Ser ut som två fina veckor (minus sjukdom såklart) :)

2014-05-28 @ 09:17:21
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0