När syrenerna blommar.

 
elsasyren1
 
 
Det är äntligen sommar. Hurra! Förra veckan när jag var ute på jobb och var lite tidig passade jag och min fotograf Diana på att fota litegrann. Syrenerna har äntligen slagit ut och jag kände mig vårfin för dagen. Var även tvungen att köpa en glass i värmen innan det var dags att intervjua. 
 
 
elsasyren2
 
elsasyren3
 
elsasyren4
 
elsasyren5
 
elsasyren6
 
Klänningen har jag köpt på Vintagefabriken, halsbandet är från Pill Jewlery och skorna är från Swedish Hasbeens. Och glassen, den köpte jag i en kiosk i närheten. 
 
Puss!
 
 
Translation: It's summer. Finally! I bought an icecream and went on a photoshot with a photographer from work last week. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0