Polkaränder och sommarstränder.

 
Nu är det sommar! Eller i alla fall på god väg. Än är det en del kvar att göra i skolor och på jobb innan vi får ta semester. Det är bara att hålla ut några veckor till. Jag och min mamma bestämde precis att vi ska åka iväg någonstans under midsommarveckan. Kanske Gotland. Och jag tänkte att om man åker någonstans på sommaren så måste man ha en playsuit att springa på stranden i. Åh, vad jag längtar!
 
 
jumpsuit3
 
jumpsuit2
 
Den här polkarandiga, rosa pärlan hittade jag på Lisa Larsson Second hand och jag kunde bara inte lämna den kvar. Den är perfekt att springa till stranden i med ett par solglasögon och en solhatt till. Så fin 50-talsmodell med sötaste lilla kjolen mitt på. Man känner sig lite som ett barn på gymnastik men vad gör väl det? Man blir så glad av att vara en polkarandig strandkatt om sommaren.
 
Tjing! 
 
 
 
Translation: I've bought myself a playsuit for the summer. A perfect polkastriped and pink cutie from the 50s. 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, vad fin<3

Svar: Ett sent svar men i alla fall. Tack! Är lite kär i den minsann ;)
Elsa Maria

2014-05-28 @ 10:52:51
URL: http://vicilovesvintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0