Sugar Hill, lördag

 
Efter två dagar på min praktik är jag helt slut. Redan liksom. Vet inte om jag berättat det men jag är i Linköping på en tidning för praktik under två veckor. Bor hos mina föräldrar och min älskade Kerstin och är på kontoret och skriver och fixar med lite allt möjligt så som praktikanter ska. Ska strax sova och ge mig ut på nya äventyr imorgon. Men först vill jag bara visa bilderna från Sugar Hill på lördagen. 
 
 
sugarhillsthlm1
Kvällen började med att jag och Caroline åkte hem till Jessica. Hon har en makalös samling med vackra klänningar.  
 
sugarhillsthlm2
Och hemma hos Jessica ser det bland annat ut såhär. En fantastiskt fin fötölj och kakelugn.
 
sugarhilsthlm3
Vi gjorde oss i ordning inför kvällen och alla var så snygga så! 
 
sugarhillsthlm4
Dessa tre alltså, vilka pinglor! Jessica, Emma och Caroline.  
 
sugarhillsthlm5
När vi kom fram till Kägelbanan där stohejet var möttes vi av skönsång från bästa Birdettes.  
 
sugarhillsthlm6
Det var även en modevisning som var som en tävling. 
 
sugarhillsthlm7
Bandet började spela och folk började bjuda upp till dans. 
 
sugarhillsthlm8
Det var Hornsgatan Ramblers som stod för musiken och de hade med sig en gästartist från London vid namn Natty Bo.  
 
sugarhillsthlm9
Ute var det disigt och vi var tvungna att gå ut för en nypa luft. 
 
sugarhillsthlm10
Det var en fin kväll att vara tillsammans med dessa fina personer på. 
 
sugarhillsthlm11
Tänk att för ett år sen stod vi här, på samma ställe, och bestämde att den här sommaren ska bli den bästa. Men vet ni, det här årets sommar kommer bli ännu bättre!
 
sugarhillsthlm12
Och denna vackra dam alltså. Tänk att vi fick göra det här igen. Sugar Hill, om våren, när vi tar nya steg och siktar på sommaren. 
 
Tjing och godnatt!
 
 
 
Translation: Sugar Hill Stockholm last saturday in a few pictures. Went with my gals, Jessica, Caroline and Emma. 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Olofsson - For Old Times' Sake

Åh det verkar ha varit fantastiskt! Man vill bara ser mer och mer utav denna kväll. Önskar såå att man var där! :D

Svar: Såhär lite sent svarar jag visst. Det var en fin kväll! Tur för dig så kommer det tillbaka nästa år så då får du komma :)
Elsa Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0