Valborg

 
 
I år på Valborg bestämde jag mig för att bara ta det piano. Blev bjuden hem till Emelie och hennes kille Carl. Vi åt hemmagjord pizza (de två alltså, de kan laga mat!) och käkade hur mycket godis som helst. Här kommer fem bilder från kvällen:
 
 
valborg1
Kvällen började med rosa bubbel.
 
valborg2
Min klasskompis och vän Mathilda följde med. 
 
valborg3
 
valborg5
Fina Emelie! Så himla bra initiativ att bara hänga. 
 
valborg4
Sen satte vi oss ner till bords och åt pizzan som var gudomligt god. Emelie, Carl, Mattias, Martin, Anton, Mathilda och jag. 
 
 
Tjing! 
 
 
Translation: A little bit more than a week ago I hanged out with these people to celebrate that spring is here.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken trevlig valborg!

2014-05-11 @ 21:35:12
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0