California sunset, going down in the West. All the colors in the sky kiss another day goodbye.

 
 
 
 
highwayone40
Detta är en av de mest fascinerade saker jag sett. Sälar som vilar i solens sken längs med Highway 1, en kväll i september.  
 
highwayone41
De brölade eller så sov de.  
 
highwayone42
Jag var helt mållös för det var så himla fint.  
 
highwayone44
Det var en säl som försökte prata med en annan. Eller så kanske de bråkade. Jag vet inte riktigt. Jag talar inte säl.  
 
highwayone45
 
highwayone46
Så häftiga djur.   
 
highwayone47
Nästan hela familjen. Pappa, bror Josef och hans Elin och så mamma.  
 
highwayone48
Vi åkte en liten bit till men bestämde att vi måste stanna snart så vi inte missade solnedgången.  
 
highwayone49
Fåglarna flög lågt och det var magiska färger.  
 
highwayone50
 
highwayone51
Självklart var detta tvunget att förevigas på telefoner och kameror.  
 
highwayone52
Fina bror och Elin.  
 
highwayone53
Det gick ganska fort och det blev mörkare och mörkare.  
 
highwayone54
Fåglarna!! 
 
highwayone55
 
highwayone56
Jag kunde inte riktigt sluta titta på det. Det var så vackert.  
 
highwayone57
Solen gick lägre...
 
highwayone58
...och lägre...
 
highwayone59
...och lägre. Tills den helt plötsligt inte syntes mer. Det var en så himla fin dag på alla sätt och vis. Vill så åka längs med Highway 1 igen. Bland det bästa jag gjort. Har du aldrig varit i USA så tycker jag du ska åka dit och framförallt åka längs med denna Pacific Coast Highway och kika på den vackra naturen.
 
Tjing så länge!
 
 
PS: Texten i rubriken kommer från Neil Youngs låt, California Sunset. 
 
 
 
Translation: Seals and sunset along the Highway 1. One of the best days ever. So beautiful.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men wooow sälarna!!!!

Svar: Right? Finaste nånsin nästan ^^
Elsa Maria

2014-11-10 @ 13:47:56
URL: http://sofiabystrom.blogg.se
Postat av: Anna J

Vilka fina bilder! Jag har varit i USA men inte i Kalifornien, men blir väldigt sugen när jag ser såna här inlägg som du bjuder på därifrån.

Svar: Ja du måste åka! Det är en fantastisk resa.
Elsa Maria

2014-11-10 @ 20:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0