Glimtar av en höst - instagram

 
 
Kom på att det var himla längesen vi kikade på min instagram. Här kommer ett utdrag av bilder från Augusti och september. Ljuva hösten, kom tillbaka! Och om ni vill följa mig på instagram heter @elsalisalarson
 
Jag och Carrå gick på Pride-festivalen. 
 
Sjukt peppade eftersom vi hamnade i tåget. Efteråt gick vi och badade. Mys!
 
Jag hittade en liten liten groda och njöt av det sista av sommaren med en glass. 
 
Åkte till Uppsala för att dansa och sen kom mamma på besök. 
 
Åkte hemhtem och bakade till ett bröllop och sen hjälpte jag till att fixa inför själva festen. 
 
Ludde som var brudgum smet från bröllopet och klättrade i träd. Sen kom i alla fall den stora dagen. 
 
Jag hade ruffsigt hår men Elin och Ludde var finast i världen. 
 
Hurra för bästa brudparet!
 
Mer bröllop och när jag sedan kom hem till Stockholm var jag trött och åt smoothies. 
 
Vilade mig mycket och åkte hemhem igen för att bland annat hänga med de här två.
 
Älskade Kerstin. 
 
Fin-Kerstin och så en drömfrukost. 
 
Bild på mig från bröllopet jag var på och en bild med finaste nyfödda Miriam. 
 
Min vän Emeli kom på besök och jag var pepp på Vintagefabriken. 
 
Fick en tatuering på en fest och köpte nya strumpor. 
 
Kände mig höstig i byxor och gubbkeps. 
 
Bakade macarons och saknade Kerstin som liten. 
 
Popaganda med bäst Emelie. 
 
Promenaderade runt på söder. 
 
Superfikade med fina Sofia och hängde på Neighbourhood Crush. 
 
Hittade en dian och gick på Elsa Billgrens bokrelease. 
 
Finfin bok och minnen från Popaganda.
 
En dag på Söder. 
 
Hamnade på en ångbåt. 
 
Tog mig ut i skärgården. 
 
FInbåten och Sara och så en tvillingbild på mig och Carrå. 
 
Spexade i mustasch och gick och röstade för en bättre värld på valdagen. 
 
Packade och begav mig mot varmare breddgrader. 
 
Hängde vid havet och fyllde år. 
 
Tog selfies med familjen. 
 
Var på Sea World vilket fick mig att fundera en massa. 
 
Stackars valar på Sea World och stjärnkändisar i Los Angeles. 
 
Golden Gate Bridge. 
 
Bror och Elin . fina hus i Haigt-Ashbury.
 
Mer fina hus och en glad och stolt Elsa. 
 
Sjölejon och en gammal spårvagn. 
 
Fina bilar. 
 
San Francisco <3
 
Mer fina hus innan vi begav oss söderut längs med Stilla havet. 
 
Highway 1 en solig dag. 
 
Blev överraskad av vågorna och åt perfekta jordgubbar. 
 
Hittade en fin hund och såg en magisk solnedgång. 
 
Hängde lite i Malibu. 
 
Tillbaka i Los Angeles för ett sista hejdå. 
 
Far och bror glada vid Wayne Gretzky. Sen for vi hem och jag tog till mig hösten. 
 
Avslutade september med att cykla Bike in Tweed. 
 
 
En sammanfattning på två väldigt fina månader. 
Tjing!
 
 
Translation: My instagram fråm August and September. If you want ti follow my name is @elsalisalarson
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

så mycket fint! drömfrukosten var drömmig indeed (och så sf såklart!).

Svar: Hihi. Ja, drömfrukostar är det bästa! Och sf helt klart! <3
Elsa Maria

2014-11-11 @ 00:55:28
URL: http://vickys.se/
Postat av: Lovlilett

Åh, jag vill typ göra dig till en bokkaraktär, så härligt!

Svar: Alltså, den finaste kommentaren på länge!! Vad glad jag blir! <3
Elsa Maria

2014-11-12 @ 14:10:10
URL: http://lovlilett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0