Hey there, outer space!

 
För ungefär två veckor sen var det dags för maskerad på Chicago. The Grande Masquerade. Temat var Outer space och det var läge att hitta sin kreativa sida. Jag älskar nämligen att gå in för utklädningar. Sagt och gjort. Jag fick hit min bästa dräkt någonsin, nämligen min julgranskuledräkt. Den går att använda till mycket vill jag lova. Har varit diverse frukter och bär och annat skoj i den. Denna gång iklädde jag mig rollen som planeten Mars. 
 
rymdfest1
Amanda, Elisabet, Linda och jag gjorde oss redo för festen. Älskar den här bilden eftersom jag ser spå fruktansvärt misanpassad ut. Kort och tjock mot de andras lite mörkare och smalare tema. Mer bilder från kvällen hittar ni på min instagram, @elsalisalarson. 
 
rymdfest2
Elisabet aka Betsy eller Glitter med en fabulös hemmagjord hatt.  
 
rymdfest3
Det vankades dans in på småtimmarna, liveband och självklart en tävling om bäst klädsel. Fick äran att få pris för bästa kvinnliga utklädnad och fick då en dans med en robot. Underbar kväll. Fint folk. Och alltid alltid fint med dans.
 
Tjing!
 
 
Translation: The Grande Masquerade on Chicago Dance Studio. The theme were Outer space and I was dressed as the planet Mars. A lovely evening of dancing. 
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Alltså du är så GULLIG som Mars! <3

Svar: Men tack fina du!! <3
Elsa Maria

2014-10-23 @ 22:45:44
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0