I lost my head in San Francisco waiting for the fog to roll out. But I found it in a rain cloud, it was smiling down.

 
 
 
 
Vi fortsätter på vår resa genom Kalifornien. Vi tog oss upp till San Francisco. Det var fredag och vägen var ganska lång. Kunde ändå jobba på med lite skolgrejer i bilen som tur var.  
 
sanfrancisco1
Väl framme bestämde vi oss för att åka till Golden Gate-bron.  
 
sanfrancisco2
Min äldsta storebror Josef och hans sambo Elin.  
 
sanfrancisco3
 
sanfrancisco4
Såhär såg jag ut för dagen. Var sjukt seg och det blåste som tusan där vi var. Men himlans fint att se allt trots dimman.  
 
sanfrancisco5
Familjen <3 
 
sanfrancisco6
Min mellanbror Samuel.  
 
sanfrancisco7
Pappa skulle promt posera med denne sjöman. Självklart, sa vi, och tog kort.  
 
sanfrancisco8
Sen ville såklart mamma vara med också.  
 
sanfrancisco9
Pojkarna i familjen. Finingar alltså.  
 
sanfrancisco10
Vi åkte ännu högre upp för att försöka se mer. Älskade redan staden.  
 
sanfrancisco11
Vi tog sen bilen och åkte till Haight-Ashbury för att kolla in. Men vi hittade ingen parkering så jag och mamma hoppade ur bilen och tog lite fina kort på husen medan de andra cirklade runt i bilen och plockade upp oss efter ett tag. Alltså, de där husen. Jag vill flytta in i vartenda ett. 
 
Det blev en fin första dag i San Francisco. Mer bilder kommer inom kort.
 
Tjingeling!
 
 
Translation: Our first day in San Francisco on our trip in California. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna J

Så glad över att du bloggar mer igen. Gillar din blogg och jag gillar dina inlägg från USA-resan. Får mig att längta tillbaka till USA. Kram!

Svar: Men gulle dig!! Vad kul att du gillar det! Ska verkligen försöka blogga mer. Men ibland säger livet ifrån. Åh! Ja, USA är en fantastisk plats. Var har du varit? Kram
Elsa Maria

2014-10-06 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0