The way the Highway 1 in the midday sun outlines a sea that shines like gold.

 
 
 
 
Ni vet ju att jag för över en månad sen var i Kalifornien. Ett livs resa. Jag vill tillbaka nu på en gång. Saknar solen och värmen. Här kommer bilderna från vår resa längs med Highway 1, del ett. 
 
highwayone1
Alltså, Stilla havet och bergen <3 
 
highwayone2
Vi åkte från San Francisco eller Pasifica för att vara exakt och tog oss söderut mot Los Angeles. Naturen är helt makalös.
 
highwayone3
Jag önskade att jag kunde fånga känslan på bild. Det var så vackert att det nästan gjorde ont.  
 
highwayone4
Vi stannade på flera ställen längs vägen. Någon skrek till och sa att "Här var det fint, här måste vi stanna!". Sagt och gjort, det var just det vi gjorde.  
 
highwayone5
Min fina fina mamma som precis dagen innan fyllde 60(!) år. Alltid lika snygg!   
 
highwayone6
På en strand som kallades Pomponio State Beach hittade vi en massa massa fåglar.  
 
highwayone7
Vi blev alla helt fascinerade av havet.  
 
highwayone8
Mammi <3 
 
highwayone9
Elin, min fina svägerska.  
 
highwayone10
Pappa posade för fotografier.  
 
highwayone11
Vilken känsla att vara så nära havet. 
 
highwayone12
 
highwayone14
Det var lite småkallt i vattnet men ändå väldigt skönt.  
 
highwayone15
 
highwayone16
 
highwayone17
Vågorna överraskade mig men det var så härligt. Stilla havet, jag vill tillbaka till dig!
 
Mer bilder från samma dag kommer inom kort. Det kommer bjudas på allt från fler strandbilder till sälar och solnedgångar. Texten i rubriken kommer från låten Ed Prosek – California
 
Tjing så länge!
 
 
 
Translation: First part from the trip along Highway 1 from San Francisco to Los Angeles. Love the Pacific Ocean and I want to go back right away.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0