And you held us in your city lights, when our eyes had lost the stars. And we made our peace with lonely nights and you healed our broken hearts.

 
 
 
 
 
 
 
hollywood1
 
hollywood2
 
hollywood3
 
hollywood4
En kväll tog vi oss upp vid Griffith Observatory under vår resa. Magiskt att se ljuset långsamt falna och bli till mörker. Staden fick lysa upp himlen och bli våra stjärnor i natten.
 
hollywood5
Efteråt tog jag mig till Pasadena för att dansa på Lindy Groove. Ett perfekt avslut på dagen. 
 
Texten i rubriken kommer från låten Los Angeles av Peter Bradley Adams. Vill ni höra fler låtar som jag sparade i min Kalifornien-lista hittar ni dem här
 
 
 
Translation: One evening at the top of Griffith Observatory. And then some dancing in Pasadena. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0