Grannkärlek.

 
För lite mer än två veckor sen begav sig jag och Caroline ut på äventyr. Vi skulle till min vän och frisör Sarah. Eller snarare till hennes salong. Hon och en vän sålde lite kläder de inte ville ha längre. Tyvärr missade jag att ta bilder där men fick med mig en superfin kavaj som matschade min outfit för dagen perfekt. Efter att vi varit där styrde vi kosan mot Fridhemsplan och Neighbourhood Chrush som var en marknad just denna dag. Fridhemsgatan var full av folk och butikerna i närheten hade ställt upp stånd med saker att köpa. 
 
neighbourcrush1
Det fanns mycket Vintage att kika på. Bland annat hos Aggie Twigg där jag köpte en mintgrön basker. Perfekt till hösten.  
 
neighbourhoodchrush2
Stockholmsminnen är en butik som hyr in sig hos Aggie Twigg och de hade alla möjliga prylar och pinaler.  
 
neighbourhoodchrush3
Här har vi vackra Caroline och fantastiska Sandra som hade på sig en rullskridsko-brosch dagen till ära då hon skulle på Roller Derby.  
 
neighbourhoodchrush4
Själv hittade jag, förutom baskern, en divan att vila mig lite i och passade på att njuta lite av solen. 
 
neighbourhoodchrush5
 
neighbourhoodchrush6
Spexade till det lite i divanen. Allt vilande gjorde mig trött så jag och Caroline begav oss hemåt för att äta en sen lunch. Det vvar en himla fin lördag minsann. 
 
Tjing!
 
 
Translation: Me and Caroline went to a market called Neighbourhood Chrush about three weeks ago. A lovely day with my roomie!
Trackback
RSS 2.0