Inred med Vintage, en releasefest

 
För snart två veckor sen hade Elsa releasparty för sin bok Inred med Vintage. Hon hade bjudit in alla sina vänner till Kåken för att fira. Det bjöds på cider och mingel utan dess like. Var självklart tvungen att köpa med mig en bok hem. Så himla fin!
 
inredmedvintage1
Elsa och hennes Pontus mötte oss när vi kom. De hade inrett fint med färgglada girlanger och pompoms.  
 
inredmedvintage2
Mötte vackra Emma som kom tillsammans med sina vapendragare från Vintagefabriken, Lollo och Linda.  
 
inredmedvintage3
Sofia, Emily och Caroline minglade loss.  
 
inredmedvintage4
Jag hittade rosa ballonger och kunde inte låta bli att leka med dem. Bakom mig skymtas en smått orolig Lollo. 
 
inredmedvintage5
Mötte även fina Isabelle och var tvungen att ta en bild med henne och Sofia.  
 
inredmedvintage6
Flowerpower där Sofia är.  
 
inredmedvintage7
Fångade fina Annika mitt i ett skratt.  
 
inredmedvintage8
Huvudpersonen och min namne i egen hög person. Grymt jobbat med boken!! 
 
inredmedvintage9
Emelie, Emily och Emilys fästman Adam stod och pratade. Eller, mest kanske Emelie och Adam pratade om den utbildningen de båda går/gått.  
 
inredmedvintage10
Puss!
 
En riktigt fin kväll och för er som inte redan gjort det tycker jag ni ska kika in boken Inred med Vintage. Helt klart värd att ha i bokhyllan. 
 
 
Translation: Celebrated Elsa and her new book two weeks ago. A wonderful evening!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket härligt gäng ni allihopa verkar vara!

Svar: Ja det är roligt att umgås när vi väl ses alla är supergulliga!
Elsa Maria

2014-09-24 @ 09:45:17
URL: http://lovlilett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0