Popaganda genom mina ögon.

 
Äntligen har jag min dator igen och den fungerar superbt. Fick den i princip en halvtimme innan jag skulle på flyget mot Amerikatt. Puh! Panik alltså. Men nu har jag den och jag kan fixa och dona med mina bilder som jag vill. Så skönt. 
 
Här kommer bilderna från Popaganda genom mina ögon. Inga mer ord behövs. 
 
popaganda1
 
popaganda2
 
popaganda3
 
popaganda4
 
popaganda5
 
popaganda6
 
popaganda7
 
popaganda8
 
popaganda9
 
popaganda10
 
popaganda11
 
popaganda12
 
popaganda13
 
popaganda14
 
popaganda15
 
popaganda16
 
Så himla fint att få hänga med Emelie och hennes Carl. Och såklart att få lyssna på all fantastisk musik och bara njuta av de sista sommardagarna.
 
Puss!
 
 
Translation: The festival Popaganda through my eyes. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0