Monthly Makers, samlingsinlägg för april!

 
 
Dags för ett samlinginlägg i månadens Monthly Makers. Så många fina bidrag! Är så stolt och fascinerad över allas fantasi och kreativitet. Några av mina favoriter i bilder:
 
 
Borgmästaren har gjort denna fantastiska sago-ask. Helt magisk, eller hur?
 
 
 
Stina har gjort dessa magiska underlägg. Så fint med guld. Och vem kunde ana att det var tändstickor hon utgått ifrån?
 
 
 
Jessica valde att skapa med papper som hon bränt med hjälp av tändstickor. Varför inte tänka utanför boxen liksom? 
 
 
 
Alicia gjorde en hare i tändstickor. Jag är så imponerad över denna. 
 
 
 
Varför inte förvara garn i en assymetrisk figur? Detta är i alla fall vad Annica skapade i tändstickor. Hur fint?
 
 
 
Sandra gjorde finfina askar i läder och guld. Extra fint att ha framme. 
 
 
 
Silje skapade mönster med sina tändstickor. Också ett annat sätt att använda dem på. 
 
 
 
Jess ritade med kolet som blev av den uppbrända tändstickan. Fint med lite Harry Potter i vardagen. 
 
 
 
Fanny gjorde en spegelram med färgade tändstickor. En kan även ha det som underläg till glas eller vaser. Superfint ju!
 
 
 
Denna våriga mobil gjorde Vajb. Vilken fin idé eller hur?
 
 
 
Anna María gjorde det smarta att dekorera sina tändsticksaskar med just tänstickor. Så fint att ha framme. 
 
 
 
Beata gjorde dessa fantastiska askar. Vem vill inte ha något så simpelt som Jesus på, som säger att det ska bli ljus. Ordvitsar är bland det bästa jag vet.  
 
Det var några av mina favoriter på detta temat. Fler som var med var Matilda, Katarina, Ida, Linnéa Elisabeth, Wilda, Linda, EmmyBeatrice och @juliadesdemona (som ni hittar på instagram).
 
För fler bilder är det bara att följa oss på facebook (klicka här för att ta dig dit!) eller kolla in #monthlymakers på instagram. 
 
 
Hoppas ni får en fabulös Valborg! 
 
Tjing!
 
 
Translation: This months creations of Monrhly Makers. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

ÅÅÅÅÅÅÅH vad häftigt detta är! Så otroligt läckra tolkningar och kreativa idéer! Lite färre deltagare den här gången men också skyhög kvalitet tycker jag :) Blir så sporrad och lycklig och skaparpepp av denna utmaning!

Svar: Ja men visst är alla så himlans duktiga. Så imponerad! :)
Elsa Maria

2015-04-30 @ 20:39:22
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Borgmästaren

Åh, så fint att se alla smarta sätt att använda tändstickor och askar. Verkligen stor variation på ett tema som inte var helt enkelt.

Svar: Ja men verkligen! Så impad över alla och hur kreativa alla är :)
Elsa Maria

Postat av: Mikaela

Så många fina grejer alla gjort! Så trist att jag inte kunde vara med den här gången!

Svar: Äsch, det kommer fler gånger. Nya tag nu! kram!
Elsa Maria

2015-04-30 @ 22:39:59
URL: http://bympv.blogg.se
Postat av: beata

så kul att se! samlingsinlägget varje månad är min favvo!

Svar: Ja mitt med. Så kul att se vad alla har gjort och inspireras till saker :)
Elsa Maria

2015-05-01 @ 10:20:04
URL: http://radarmagazine.se/beata/
Postat av: Elin

Va kul att se allas bidrag! Alltid lika inspirerande! 😊 Det var verkligen ett roligt och utmanande tema! Nu ligger mitt bidrag oxå ute, på instagram 😊 jag valde att utgå från tändstickorna, med inspiration från en broderad tavla, så gjorde jag en tavla med min sons stjärntecken 😊

Svar: Det var superfint! Har kollat in det :). Så fantastiskt vad duktiga alla är!
Elsa Maria

2015-05-01 @ 21:13:56
Postat av: Jess

Så kul att se allt samlat, är så imponerad av allas bidrag! Härlig variation :)

Svar: Ja verkligen. Samma här :D
Elsa Maria

2015-05-02 @ 16:59:12
URL: http://jesskarlsson.blogg.se
Postat av: Vajb

Älskar samlingsinläggen! Det är verkligen så roligt att se vad alla har gjort på månadens tema! Inspirationsboost!

Svar: Ja verkligen stor inspoboost. Är så imponerad! :)
Elsa Maria

2015-05-03 @ 02:09:53
URL: http://vajb.blogg.se
Postat av: Maria Ho

Såååå roligt att komma hem från semestern och se alla fina bidrag! Min egen energi räckte inte till något tändsticksprojekt under april, men nu fick jag massor av inspiration att göra ett längre fram :).

Svar: Ja, en får galet mycket inspiration av detta projekt. Hoppas du vill vara med denna månad :)
Elsa Maria

2015-05-03 @ 17:25:38
URL: http://meningsbyggnad.wordpress.com
Postat av: Anna María

Vad kul att se alla bidragen! Märks att det var ett klurigt tema den här gången då inte lika många var med. Men så kul!!

Svar: Ja det var lite knapert med bidrag men kvaliten är skyhög :)
Elsa Maria

2015-05-03 @ 19:11:49
URL: http://annamarialarsson.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0