Och vinnaren av Fair Squared är....

 
fairsquared4
 
Då är det äntligen dags att dra en vinnare i den lilla tävlingen jag utlyste för cirka en vecka sen. Egentligen skulle detta kommit upp i måndags men pga min C-uppsats har jag inte riktigt hunnit med. Hoppas ni har överseende med detta.
 
Vinnarna (för det är två) får varsin Facial Cream och Hand Cream från det nya märket Fair Squared som är 100 procent veganskt och fairtrade. Och allt detta är i samarbete med The House of Fairtrade. Vinnarna får mejla mig sina adresser på elsalisalarson(at)gmail.com.
 
 
 Och vinnarna är:
 
 
Madeleine som skrev såhär:
Åh vilken grej, både fairtrade och eko i samma! För mig är det sjukt viktigt att veta vem som gjort sakerna, är därför jag helst köper mat direkt från bönderna tex. Varför det är så viktigt för mig är för att alla dessa såkallade ekomärkningar och kontrollorgan fuskas det mycket ned (kolla bara årets greenwashpris). Nej mer av en närhet till de som tillverkar sakerna, det är nog rätt väg att gå!
 
 
Och Margit som skrev såhär: 
Genom åren har jag hunnit använda många produkter på min hud., Äntligen kommer en hudvårdsserie som jag med gott samvete kan utsätta huden för och samtidigt veta att allt är schysst tillverkat. Grattis. 
 
 
 
Stort grattis till er! Och glöm inte att mejla så skickar The House of Fairtrade ett paket på posten. 
 
 
 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: The winners in my giveaway from last week is Madeleine and Margit. Congratulations!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0