Brighton, i solen är du som vackrast

 
Sista bilderna från Brighton kommer här. Men resan med min kära mor tog inte slut där. Utan vi fortsatte vidare mot London. Bilderna därifrån kommer senare. Här är sista kvällen i Brighton: 
 
brighton17
Precis nära vårt hotell låg det finaste lusthuset. 
 
brighton18
 
brighton19
Så himla fint och välarbetat. Och särskilt vackert i solen.  
 
brighton20
Jag hade min nyaste klänning på mig. Min rosa dröm som jag köpt av Jessica.  
 
brighton21
Ljuset var himla magiskt och vi ville inte riktigt tillbaka toll hotellet riktigt än.  
 
brighton22
 
brighton23
 
brighton24
 
brighton25
 
brighton26
 
brighton27
Trots blåsten var det varmt äntligen och vi njöt av solens strålar. Äntligen lite sommar. 
 
brighton28
 
brighton29
 
brighton30
Mamma var fin i solen i sin nya klänning som hon fått av mig. Mys-mamma. Så himla fint att få göra dessa resor med henne. Vi gör någon resa varje år och det är fint att ha några dagar tillsammans bara hon och jag. 
 
 
Mer bilder från fortsättningen av resan kommer snart. 
Tjing!
 
 
 
Translation: Last day in Brighton with my mom. The trip continues to London but those pics you will see another day. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0