I'm getting stuck on you.

 
Nu är jag sådär dålig igen på att uppdatera. Det finns så mycket annat som pockar på. Men ska försöka från och med nu att köra ett inlägg per dag. Vad tror ni om det? Ni får gärna komma med förslag på vad jag kan skriva om. Har bilder från London, Herräng och lite annat som jag måste visa. Men kommer ni på något mer, så hojta till!
 
Nu tänkte jag i alla fall berätta lite vad som gjort att jag inte varit lika mycket här på sistone. Jag har nämligen träffat en alldeles fin person som jag tycker väldigt mycket om. 
 
 
elsaoliver1
 
elsaoliver2
 
Han heter Oliver och han får mig att må bra. 
 
elsaoliver4
  
elsaoliver7
 
Bilderna är från underbara danslägret Herräng. Från den kvällen då jag höll i festen och var sockervadd. Oliver var mest bara cool. Det var en fin kväll minsann. Mer än så får ni inte veta nu. Ville bara säga att jag finns här ute ändå och tänker på er, även om jag inte varit så aktiv. 
 
Tjing!
 
 
Translation: I've met a person called Oliver. He is one of the best persons I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0