Always be yourself unless you can be a unicorn, then always be a unicorn!

 
 
 
 
Dags för en dagens med lite våruppror! Jag tänkte, solen är framme, jag älskar våren, därför måste jag ta på mig min blommigaste klänning och göra uppror! Snart är det vår! Plus att jag har en ny väska som ser ut som en enhörning. Drömmen! 
 
 
unicorn1
 
 
unicorn2
 
 
unicorn3
 
 
unicorn4
 
 
unicorn5
 
 
unicorn6
 
 
unicorn7
 
 
unicorn8
 
 
unicorn9
 
 
unicorn10
 
Jag gillar egentligen inte att handla nytt men ibland så faller man för frestelsen. Denna klänning är från H&M och sitter helt klistrad på mig. Min mamma tyckte att den var så fin, och jag håller med henne, så vi var tvungna att köpa den. Till har jag en krage som jag fått av en vän. Och så basker såklart!
 
 
unicorn11
 
Väskan är i rosa och silver men skiftar i blått. Hur fint? Jag är kär! Den är från asos.com och fanns på rean. Skynda fynda! Snart har vi alla en unicorn-cluych och kan starta en klubb. Yay!
 
 
Puss!
 
 
 
 
Translation: I have a new dress and a new unicorn-clutch. Happy day! And let's make a riot to get spring here faster. 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Dör så fin klänning!

Svar: Tack fina du!! <3
Elsa Maria

2015-02-11 @ 20:22:49
URL: http://www.absolutlisen.se
Postat av: Matilda

Hej fina Elsa Maria!

Vilken fantastisk du och vilken fantastisk klänning! Köpte du den nyss på H & M?

Älskar din blogg, så inspirerande!

Tjing!

Svar: Tack! Vad gullig du är!

Den är ny så gå och kika i butik nu :). Bästa vårklänningen! Kram
Elsa Maria

2015-02-11 @ 21:24:04
Postat av: Fredrikapåvinden

Klänningen är super! <3

Svar: Tack tack! <3
Elsa Maria

2015-02-12 @ 10:29:15
URL: http://fredrikapavinden.com
Postat av: Ellen Lindberg

Attans så fin du är!

Svar: Men alltså, tack gulle dig! <3
Elsa Maria

2015-02-12 @ 11:34:13
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: AnnaCarin

Underbara bilder! Du är så otroligt snygg i håret sen du klippte dig! (Självklart var du väldigt fin innan med.)
Har du köpt klänningen nyligen på HM?

Svar: Tack! Åh, vad kul att du tycker det! Jag trivs väldigt bra i kort hår :)Ja klänningen köpte jag för ca 2 veckor sen så ganska nyligen. Kram
Elsa Maria

2015-02-13 @ 00:11:59
Postat av: Jessica

HERREGUD ENHÖRNINGEN vilken grej! Synd bara att jag inte klarar av att använda clutches, hehe. Hatar att behöva hålla väskor i handen! Och klänningen passar dig utmärkt!

Svar: Hehe. Inte jag heller egentligen. Men det är en ENHÖRNING. Var tvungen. Tack snälla! <3
Elsa Maria

2015-02-14 @ 08:17:36
URL: http://jessicaandersdotter.se/blogg
Postat av: Mikaela

Men vilken fantastisk väska!!!

Svar: Åh! Tack! Jag gillar den mycket :)
Elsa Maria

2015-02-14 @ 11:35:32
URL: http://bympv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0