Frilanskontoret har AW

 
vffrilans1
För ungefär en vecka sen var jag på AW. Det var på Gyllenborgens mat i vackra Midsommarkransen. Det är nämligen så att jag ska börja sitta på frilanskontoret på Vintagefabriken. Vilken lyx att få hänga med alla dessa fina personer!
 
 
vffrilans2
Emma, Linda och jag matchade våra skal i pastelliga färger.
 
 
vffrilans3
 
vffrilans4
Det var underbar mat på detta ställe. Jag valde två smårätter. En med olika oster och en med råbeta och haricots verts.  
 
vffrilans5
Så himla mysigt och så fina och kreativa kvinnor. Emmy, Nika, Pernilla, Louise, Sofia, Emma och Linda. Och så jag.
 
 
vffrilans6
Kvällen avslutades med efterrätt och jag slog på stort och tog en glasspinne med smak av hallon och vanlij. Till den kom topping i tre smaker: chokladsås, kolasås och polkakross. Omnomnomnom!
 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Last week I spend an evening with these lovely creative people for an after work at Gyllenborgens mat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0