Schysst va?

 
 
 
 
Ni som följt mig ett tag vet att jag gillar ekologiska varor och gärna ska de vara etiskt och rättvist gjorda. Och nu har jag en nyhet för er. Det är nämligen så att en av mina bästa vänner, Anna, har startat en blogg som heter Schysst va?.
 
Anna bor i Göteborg tillsammans med sin katt Cocos (som jag också bott med), sin pojkvän David och hans hund Bosse. Hon uppmärksammar etiskt hållbara och rättvist producerade produkter. Mycket livsstil och mode samt hudvård och andra roliga saker. Så himla bra grej, n'est pas? 
 
Kika in!
 
 
 
 
Translation: My friend Anna have a new blog about ethic, durable and fair products. And it's called Schysst va?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0